Pogosta vprašanja: Vrstni red dostavo

Dostava da

Partnerska podjetja za dostavo
Naši partnerski podjetji za dostavo sta UPS.

Ali lahko pri narocilu spremenim naslov za dostavo?
Da, to lahko storite, vendar le, dokler stanje vašega narocila ni potrjeno (t. j. preden je vaše narocilo vkljuceno v postopek priprave in se njegovo stanje spremeni v Priprava). Naslova za dostavo po tem ni vec mogoce spremeniti.

Ali je mogoce narocilo dostaviti na službeni naslov?
Da. Uporabite lahko locen naslov za dostavo in za izdajanje racunov.

Kako lahko ugotovim, ali je bilo narocilo odposlano?
Odposlana narocila najdete tako, da v svojem racunu odprete razdelek MOJA NAROCILA.

Ce je narocilo odposlano, je njegovo stanje prikazano kot:
- Shipped (Poslano): naroceno blago je pripravljeno in odposlano.
- Partially shipped (Delno poslano): pripravljen in odposlan je samo del narocenega blaga.

Ali lahko sledim narocilu?
Ko se vaše narocilo odpošlje, prejmete e-poštno sporocilo s povezavo do storitve Track & Trace. Ce želite slediti naroceno blago, kliknite povezavo do spletnega mesta.

Dostava nacini in stroški

Naslednji stroški dobave se bo uporabljal:
- Pri narocilih nad 20 EUR: brezplacno dostavo
- Drugo: 10 EUR

Dostava krat

Navajamo pricakovane datume dostave. Tocni datumi so odvisni od razpoložljivosti posameznega izdelka. Na splošno velja, da se izdelki, ki so na zalogi, dostavijo v treh do petih delovnih dneh. Cas dostave izdelkov s povratnim narocilom so lahko daljši. Svojemu narocilu lahko sledite s storitvijo Track & Trace. Povezavo do nje prejmete v e-poštnem sporocilu, ko se vaše narocilo odpošlje.

Dostava izven države

Mednarodne dostave niso na voljo. Naroceno blago se lahko dostavi samo na naslove v isti državi, kot je država prodajalne Nikon Store, ki je sprejela narocilo.

 

 

 

 



Your previous queries:
Najden ni noben element. Poskusite znova.
ZB1 Rebate Credit Memo