Pogosta vprašanja: Prednaročilo

Kaj je prednaročilo?

Prednaročanje vam omogoča rezervacijo izdelka, preden je ta na voljo. Ko naročite izdelek iz prodajalne Nikon Store, bo ta rezerviran, da boste med prvimi, ki ga bodo prejeli od datuma, ko bo izdelek na voljo za nakup.

Je mogoče prednaročiti vse izdelke?

Ne, prednaročite lahko samo izbrane izdelke. Na strani določenega izdelka bosta gumb in stanje izdelka jasno določala, ali je izdelek na voljo za prednaročilo. Po datumu začetka prodaje izdelka, ki je bil na voljo za prednaročilo, ta ne bo več na voljo za prednaročilo.

Ali lahko v isto naročilo vključim izdelke na zalogi in prednaročene izdelke?

Ne. Izdelke na zalogi in prednaročene izdelke je treba naročiti ločeno. Različne prednaročene izdelke je tudi treba naročiti ločeno in jih ne vključiti v isto naročilo.

Razlog je v tem, da imajo lahko različni prednaročeni izdelki različne datume začetka prodaje in če izdelke, ki jih ni mogoče prednaročiti, vključite v isto naročilo kot prednaročene izdelke, se lahko zamakne pošiljka celotnega naročila. Zato morate različne vrste prednaročenih izdelkov in izdelke, ki so že na voljo, vključiti v ločena naročila.

Kako vem, da ste prejeli moje prednaročilo?

Ko je naročilo zaključeno, boste prejeli e-pošto s potrdilom o prejemu. V tej potrditveni e-pošti bo naveden izdelek, ki ste ga rezervirali. Poslali vam ga bomo takoj, ko bo na voljo na zalogi. Če ste prednaročili/rezervirali izdelek in v roku 24 ur niste prejeli potrditvene e-pošte, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Lahko svoje naročilo spremenim?

Če želite spremeniti podatke za dostavo, se obrnite na službo za pomoč strankam. Če pošiljka še ni bila odposlana, vam bodo lahko pomagali. Podatkov o plačilu ni mogoče spremeniti.

Ali bom obveščen, ko bo moje naročilo pripravljeno?

Da. Prejeli boste e-pošto z računom in prilogo ter številko za sledenje UPS. Naročila so običajno odposlana tik pred datumom začetka prodaje, tako da lahko izdelek pričakujete kmalu po datumu začetka prodaje.

Ali je za prednaročilo mogoče uporabiti vse načine plačila?

Izdelke je v prodajalni Nikon Store mogoče prednaročiti samo s kreditno kartico. Uporabiti je mogoče kartice Visa in MasterCard.

Kdaj bo bremenjena moja kreditna kartica?

Vaša kreditna kartica bo bremenjena šele, ko bo naročilo pripravljeno na pošiljanje.

Kaj se zgodi v primeru, če je kreditna kartica ob bremenitvi zavrnjena?

Če iz katerega koli razloga vaše kartice ne bo mogoče bremeniti, ko bo izdelek pripravljen za pošiljanje – če denimo do datuma, ko poskušamo zaračunati strošek, poteče veljavnost kartice – bo vaše naročilo preklicano. Če bo datum veljavnosti kartice potekel, preden bo naročilo pripravljeno za pošiljanje, se obrnite na naše osebje, da prekličejo vaše naročilo in naredijo novo rezervacijo izdelka.

Kako lahko prekličem svoje naročilo?

Stranka, ki je rezervirala (»prednaročila«) izdelek v prodajalni Nikon Store, lahko naši ekipi kadar koli pošlje e-pošto za preklic naročila, če naročilo še ni bilo odpremljeno. Za preklic naročila se obrnite na oddelek za pomoč strankam.

Ko je naročilo odposlano, ga ni več mogoče preklicati. Vendar imate do 14 dni po prejemu pošiljke možnost vrniti neželene izdelke. Obrnite se na službo za pomoč strankam za informacije o tem, kako vrniti izdelke; ta storitev je brezplačna.



Your previous queries:
Najden ni noben element. Poskusite znova.
ZB1 Rebate Credit Memo