Pogosta vprašanja: Vračila

Postopek vračila


Brezplačna vračila
Postopek vračila izdelkov je preprost in brezplačen.

Pogoji vračila
Naročilo lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. Vrnete lahko celotno naročilo ali del naročila.
Vrnjeno blago mora biti novo in nerabljeno ter vključevati vso izvirno embalažo in dodatno opremo.
Več informacij je na voljo v razdelku POGOJI IN DOLOČILA.

Postopek zahtevka za vračilo
Če želite vrniti naročilo, pokličite oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store in vložite Zahtevek za vračilo, pri čemer prejmete številko RMA.

Izdelke lahko vrnete na dva načina: - tako, da jih osebno oddate na najbližji poštni izpostavi
- tako, da se s podjetjem Nikon dogovorite o prevzemu izdelkov na izbrani lokaciji.
Pred vračilom izdelkov te previdno zapakirajte v izvirno embalažo. Poskrbite, da bo oznaka za vračilo na embalaži na vidnem mestu in da navedeni naslov in črtne kode niso prekriti ali spremenjeni.

Ob prejemu izdelkov v naše skladišče bodo le-ti ustrezno pregledani v povezavi z vašim zahtevkom za vračilo in zahtevami za vračilo iz razdelka Pogoji in določila. Če bodo pregledi uspešni, bomo sprožili postopek povračila sredstev. Ob neuspešnem pregledu izdelkov bo oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store vzpostavil stik z vami glede morebitnih težav.

Za vračila, pri katerih zahteve za vračilo iz razdelka Pogoji in določila niso izpolnjene (na primer nepopolna vračila ali vračila z manjkajočo dodatno opremo), se zaračuna globa, vrnjeni znesek pa bo ustrezno spremenjen.

Potrditev vračila kupnine

Pri pregledu vrnjenega blaga se ugotovi, ali imajo vsi izdelki vse pripadajoče dele in dodatno opremo. Če je pregled uspešen, se o tem obvesti oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store in sproži postopek povračila sredstev. Vzpostavili bomo stik z svojim ponudnikom plačilnih storitev, da vam povrne sredstva na račun.
Sredstva si po prejemu vrnjenih izdelkov prizadevamo vrniti kar najhitreje. Več informacij je na voljo v razdelku POGOJI IN DOLOČILA.

Zavrnitev vračila kupnine

Vračila, pri katerih zahteve za vračilo iz razdelka POGOJI IN DOLOČILA niso izpolnjene, ne bodo sprejeta, oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store pa bo vzpostavil stik z vami.

Zamenjava izdelka

Če želite prejeti izdelek zamenjati, je treba izdelek vrniti in oddati novo naročilo. Informacije o postopku vračil so na voljo v razdelku s pogosto zastavljenimi vprašanji in odgovori.

Preklic naročila

Če ugotovite, da ste se pri naročilu zmotili, in želite naročilo preklicati, lahko to storite, če naročeno blago še ni bilo odposlano.

Ali lahko preklicem samo del naročila?
Prekličete lahko celotno naročilo ali del naročila.

Do kdaj je mogoče preklicati naročilo?
Naročila ali dele naročil lahko prekličete, preden se potrdijo (t. j. preden se vključijo v postopek priprave in se njihovo stanje spremeni v Priprava. PPreklica po tem ni več mogoče izvesti. Če želite prejeti izdelek zamenjati, je treba izdelek vrniti in oddati novo naročilo. Več informacij je na voljo v razdelku s pogosto zastavljenimi vprašanji in odgovori pod temo VRAČILA.

Kako preklicem naročilo?
Če želite preklicati naročilo ali del naročila, pokličite oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store, kjer bodo uredili vse potrebno.

Preklic plačila
Če prekličete naročilo ali del naročila, oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajani Nikon pošlje zahtevek za preklic našemu ponudniku plačilnih storitev. Če prekličete celotno naročilo, bomo plačilo preklicali v celoti, pri čemer vašega bančnega računa ne bomo bremenili. Če prekličete del naročila, bomo znesek, za katerega bremenimo vaš bančni račun, ustrezno spremenili, ko bo novo naročilo odposlano.

Sprememba naročila

Do kdaj lahko spremenim naročilo?
Naročilo lahko spremenite, dokler se njegovo stanje ne potrdi (t. j. preden se vključi v postopek priprave in se njegovo stanje spremeni v Priprava). Sprememba naročila po tem ni več mogoča.

Kako spremenim naročilo?
Če želite spremeniti naročilo, pokličite oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajalni Nikon Store. Vaše naročilo je mogoče prilagoditi v naslednjih primerih:
- če želite v naročilo dodati nove izdelke ali povečati število izdelkov v naročilu, bo oddelek za pomoč strankam za vas ustvaril in oddal novo naročilo;
- če želite odstraniti izdelek iz naročila ali zmanjšati količino izdelkov, bo oddelek za pomoč strankam spremenil vaše naročilo in sprožil postopek delne povrnitve sredstev;
- če želite spremeniti osebne podatke ali naslov za dostavo, bo oddelek za pomoč strankam za vas posodobil ustrezne podatke;
- če želite spremeniti način dostave ali plačila, kar bi ustrezno povečalo ali zmanjšalo skupne stroške naročila, bo oddelek za pomoč strankam poskrbel, da bomo bančni račun bremenili za ustrezno spremenjeni znesek, potem ko bo naročilo odposlano. Preklic naročila
Če prekličete naročilo ali del naročila, oddelek za pomoč strankam pri nakupih v prodajani Nikon Store pošlje zahtevek za preklic našemu ponudniku plačilnih storitev. Če prekličete celotno naročilo, se plačilo preklice v celoti. Če prekličete del naročila, se znesek, za katerega bremenimo vaš bančni račun, ustrezno spremeni, ko je novo naročilo odposlano.

Okvara izdelkov

Če se naročeni izdelki okvarijo po tem, ko se obdobje za vračila izteče, se obrnite na Nikonov center za podporo uporabnikom

 

 

 

 



Your previous queries:
Najden ni noben element. Poskusite znova.
ZB1 Rebate Credit Memo